paus

Det är reklampaus i Grey's Anatomy. (looove that).
Passar då på att klaga lite över min tråkiga, ensamma dag... Det är inte kul att vara själv. Och så känns det hela tiden som att Älsklingen ska komma hem. Sen kommer jag på att han inte gör det.. Jag kommer på att jag snart kommer krypa ner under det där kalla täcket, i den stora sängen, helt ensam. Somna helt själv... Utan en godnattkyss, eller två.
Jag kommer inte smyga upp imorgonbitti, för att inte väcka honom, där han sover så underbart sött.. Jag kommer inte pussa på hans panna, som sticker fram under täcket, när jag ska till skolan imorgon. Det ända som kommer ligga i min stora, kalla säng är ett överkast. Och kanske en bok... Ensam.
Suck.


Imorgon börjar jag skolan halv elva. Får en halvtimmes längre sömn imorgon, än vad jag fick idag. Plus att jag faktiskt inte har en Älskling som ska upp halv sex för att hinna med ett flyg. :)

(Grey's börjar igen)

(Grey's slut) :(

Ooookej, nu börjar Scrubs om en timme. Vad händer till dess då?
Well, på femman går det en dokumentär som handlar om två killar som onanerar för mycket. (??) Dom är beroende av det... Men seriöst. Det är ungefär som när dom visade en annan dokumentär om stora snoppar. WTF? lixom...
haha


Sitter nog vid msn så länge.. Talar lite med kära vänner. Lite socialt umgänge i min ensamhet.. Om man nu kan kalla det för umgänge :)


Ska avsminka mig oxå. Och bädda upp sängen... ahh... börjar bli lite trött i ögonen.


God natt.
Sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0