söndag

Nu har tjejhelgen gått. Det har vart väääldigt roligt att ha dom här. :) Thanks you guys...
<3


Hela fredagen shoppade vi ju från klockan 10 till 16. Ganska jobbigt för benen och fötterna...
Hittade:
tre par strumpor
två par jeans från Cheap Monday - 400 kr
en skjorta från Cheap Monday - 150 kr
en kjol från JC - 100 kr
:) Askalas-kläder!
Sen på kvällen så skulle vi dansa salsa tillsammans med Petronella och hennes syster. Vi var gaaanska trötta allihopa. I benen och i huvudet.. phew
Men det var roligt iaf. Trots att läraren inte var så pedagogisk... tyvärr :P


Sen på lördagen åkte vi ner till stan igen.
Fyndade då ett par tofflor och en nattop - 50 kr tillsammans! (fynd!!)
Sen handlade jag och Petronella ingredienser till tårtan vi skulle baka.. Åkte hem. Stressade. Smaskade enchiladas fort som fan. Sminka, fixa håret. Stress, stress, stress!
Åkte och träffade Erik i Liljoholmen. Åkte hem till Erica. En timme innan bestämd tid. Så vi överraskade henne med oss och två tårtor. :) Hon blev nog glad. Hoppas...
Sen festade vi resten av kvällen. Blev väldigt full.
Antagligen för att jag bara hade ätit en enchiladas på hela dagen.. dåligt, dåligt. 'Drack iofs en hel del oxå. Bål och allt vad jag nu blev bjuden på :)
Festen var asrolig iaf!
Sen drog vi ner på stan (fast det minns jag inte). Skulle in på Debaser. Sjukt lång kö... går till ett annat ställe. Festar lite mera.
Går därifrån. Börjar bråka med Erika. Vi tar fel tåg hem. Kliver av i Stadion. Bråkar fortfarande.. Blir sams. Köper en tunnbröd. Bråkar med nån dryg kille vid kiosken :) Går hem. Äter tunnbröd. Fylleskriver ett mejl till älsklingen. Fylleskriver ett inlägg här på bloggen. haha
Somnar halv fem kanske. Sent...
Vaknar vid tio. Bakis. Inte riktigt nykter än... såklart :)
Märkte att jag haft ner hyllan som är vid sängen. Den låg på golvet. Samt allt som stod på den.. Vad hade jag gjort egentligen? :P
Erika och Sofia lämnar mig vid två. Ligger kvar i sängen till klockan sex. Kokar makaroner. Äter nån sked bara.. äckligt. Går till Ica. Handlar hem lösgodis till Älsklingen. Popcorn och cola till mig.. smask!
Sen nu mår jag bra. Måste dock diska disken från igår... Suck. Högen är världens största!
blä.


Ska väl diska nu då.


Älsklingen kommer hem ikväll/natt. Dom landar vid tio eller nåt. Skönt att han kommer hem igen... mmmm. Ska mysa ihjäl mig!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0