Suck!

Det finns inget bra på tv, just den är tiden.. Just den tiden som jag hade bestämt att jag skulle äta lunch på.. Kan man äta lunch helt tyst, utan att göra nåt? I don't think so!
Aja. Får vänta till kvart i för då började Oprah. Kan läsa min bok så länge... Sen när jag käkat ska jag fara ner till staden och handla på Hemköp. (dyyyyrt) Men vad gör man? Om dumpuckona på Willys eller Ica Maxi eller vad fan alla lågprisbutiker heter, inte vill lägga sin butik nära centrum så får jag stå ut med att betala 45 spänn för en påse vindruvor. Vill jag handla billigt får jag gott ta mig till närmaste Willys: t ex i Kungens kurva. Att komma dit: tunnelbana 40 min. Buss en kvart. Kort promenad. Sen samma väg hem igen. Värt? Nej... Är för slö..
Whatever.



Boken väntar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0