Suck...

Jag känner mig konstig... Har en molande värk i magen. Vet inte om det är min mage som gör ont, eller om jag är nervös/stressad för någonting.. Hoppas det bara är stress. (vad konstigt det lät) Men jag vill inte bli sjuk...
Sen saknar jag min älskling oxå. Det är nog därför jag känner mig konstig i magen. Vill krama!


Min bok är slut. Men det sista boken av de tre i serien får vänta för älsklingen håller på att läsa den just nu.. Han är lite efter. :) Men hoppas han skyndar sig så att jag kan få börja med den någon gång.


Mitt shoppingsug börjar bli stort. Behöööver handla kläder! Nya, frächa, härliga kläder! Eller skor.. Det är whatever med det. Funderar på att handla en klänning nu när jag får pengar och Perku och Sofia kommer hit till Stockholm. Hittade snygga på MQs rea fkt. (om jag inte redan sagt det)
Eller ett par Cheap Monday-jeans.
Gaaaahhh! Måste sluta snacka om det nu, blir galen av suuug!
haha


Ska göra iordning köttfärsen snart. Älsklingen slutar nog jobbet om 25 minuter. Sen ska han ta sig hem, vilket tar ca 50 minuter.. Blää.. kommer aldrig få äta mat. Är superhungrig!
Måste ta något att käka nu tror jag... nåt litet bara. Typ en macka. :)

Baj baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0