zzz

Kollar på P3 Guldagalan. Det är nån kille nu som kallar sig Juvelen som spelar. Asdåligt... Låter som en engelsk Orup, fast lite mer elektro... konstigt iaf. haha


Om 24 timmar kommer nog jag och brudarna sitta och käka en kvällsburgare och inleda helhelgen! Dom kommer antagligen landa i Stockholm kvart i nio.
Så imorgon:
Kl 10 - vakna ungefär. (kanske vakna tidigare, för att städa lite)
Kl 12 - gå hemifrån
Kl 13 - vara i skolan för en föreläsning om upphovsrätt
Kl 16 - lämna skolan
Kl 16,30 - komma in till stan (senast) - shoppa födelsedagspresent till Erica (födelsedagsbarnet)
Kl 20,15 - lämna lägenheten för att möta brudarna på Cityterminalen
Sen äta. Sen komma hem. Sen snacka. Sen sova. Sen vakna. Sen göra-i-ordning. Sen shoppa.


Haha. Skönaste presentationen av Årets Låt på galan. Nåt jäkla countryband typ som gjort om låtarna och spelar dom :D


Ska gosa ner mig i sängen snart.. försöka få upp värmen lite. Det är så jäkla kallt i lägenheten allså! Min händer förfryser om jag inte masserar dom typ hela tiden!

Yes Mando Diao vann bästa låt! :D


Sött alla vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0