...

Jag blir alltid så orolig när Älsklingen har partat och tagit bussen hem själv. Han hörde inte av sig när han satt på bussen igår. Iofs hade jag inte bett honom göra det heller, men ändå. Sen har han inte ringt den här morgonen, men det kan ha att göra med att klockan bara är halv nio och att han faktiskt fortfarande sover.. Men det är inte det jag tänker.


Ska fixa lite här hemma innan jag drar till jobbet. Dels diska. Och bädda. Fixa underkläderna igår iaf. Sen måste jag göra lunch och middag. Eller jag gör lite pastasallad igen och så har jag pannkakor också. Yummie!
Eller så köper jag mat. Det var helstekt ytterfilé till mat i matsalen idag. Kanske är gott..


Men nu: dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0