Avsked

Klockan är 20 i 6 den 22 juli. För några minuter sen klev min Älskling ut genom dörren och kommer inte tillbaka på 4 veckor! Jag kan inte minnas att vi vart från varandra så länge. Vill att vi ska ha gjort det nästan, då känns det liksom inte lika jobbigt. Imorgon på morgonen nån gång landar han i Japan. Hoppas han får en underbar tid i alla fall.


Idag är det min sista dag på jobbet. Så. Jäkla. Skönt! Igår hade dom missat att Bonnie var ledig så jag fick vara i Kärlekstunneln. Okej, för en 7 timmarsdag men det är inte kul att få "lida" för andras misstag. Eller nåt.. Hoppas dom gjort rätt idag i alla fall så jag får jobba min sista dag i Huset.
Sen är det pubkväll. Och tävling avdelningarna imellan i Spökboll (dodgeboll).
Heja oss!


Imorgon kommer nog Lisa hit. Hon har inte svarat på mitt mess så jag ska ringa hem idag. I sånna fall ska vi till Grönan! Haha! Jag blir aldrig av med dom.. :-)


Nu ska jag sova mer innan jag måste gå upp till jobbet kl 10 över 9.


Har inte riktigt fattat att han åkt än....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0