Disk = blä

Nu har jag jobbat klart för dagen. Men inte här hemma. Har en hög med disk att se fram emot. Det är egentligen Älsklingens tur, men på något konstigt sett har han fått det till att det är min tur. Igen.
Damn..


Har i alla fall inhandlat en stor cola som jag ska belöningsdricka lite av ikväll. Kanske med en påse popcorn :-)


Det hände typ inget kul idag på jobbet.. Tyvärr.
Dåligt som hände var att öppna sin lönespec iaf = smärre chock! Fy fan! Jag måste hitta ett jobb med bättre betalt.. Jag kan typ betala hyran och mat, en dag. Sen är pengarna slut. Snåla jäävlar.. Det är ju vi som får stället att fungera.  Utan oss vad skulle ni ha? Lite mat och spel.. (Mummel, morr... )
Ja, så det är min plan. Skaffa ett jobb med bättre betalt. Och det är då ett jobb med halvbra betalt.
Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0