:'(

Nu har Älsklingen åkt iväg till jobbet. Han kommer sen direkt efter det åka hem till Eskilstuna.. :'(
Jag är helt ensam hela helgen! Hoppas någon vill hitta på något. Så jag slipper att vara allt för själv.
Peppe kommer ju hem från Egypten idag till exempel.


Uj, vad tidigt jag är uppe.. Nån jävel håller på att hamra utanför fönstret. Eller längre bort så det ekar. Wtf, men det är störigt i alla fall!
Måste handla mat på vägen hem från jobbet idag. Första gången den här månaden. Har inte velat eftersom vi hade världens stopp i vasken tills i förrgår. Men nu kan jag laga mat som vanligt igen, eftersom jag kan diska efteråt :-)


Blää! Jag såg en bild på en väldigt stor och äcklig spindel genom en länk på Buzz. Nu tittar jag mig runt omkring hela tiden och så kryper det i kroppen.. Grooouuuse!

Ska nog lägga mig i sängen ett tag till. Kanske kolla på tv. Kanske läsa min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0