Fredag den 13:e

Sammanfattning av otursdagen
Jag cyklade till och från jobbet. Utan att ramla och slå mig. Fast det var hiskligt nära en gång! Jag åkte över ett spårvargnsspår och halkade till med framkjulet. Jaiks va nära det var att jag vurpade!
Jag gjorde inget oturligt på jobbet. Jag har inte tappat något värdefullt i backen. Nästan inget mer otur kan hända, om det inte händer här hemma. Värsta är väl om jag får det att brinna upp kanske...


Vi har en råttkompis på Jobbet. Den heter Larry och är söt. Den ser ut som en mus. Bor vid Insläppet. Idag matade Angie den med smulor från en havrekaka. Hoppas det smakade :-)
Ikväll ska det smaka med spaghetti och köttfärssås. Yummie! Och ostbågar.. Smaskens!


Jobb imorgon. Samma tid och plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0