Gårkvällens fest och utgång - sammanfattningen

Det blev en väldigt rolig kväll igår :-) Förfest hemma hos Marie. Fyra brudar endast. Perku-poop hoppade på bussen när vi åkte in till stan. Efter att hon jobbat hela dagen.. Hur orkar hon? hah
Sen gick vi in på Harrys. Drack lite drink och lite öl. Grattade min förlovning.. Massor med folk! Inte konstigt eftersom det var löning. Men skämmes Harrys, för era jävliga ölpriser! Hutlöst!

Kvällens citat: Jä-ävlar vad du har växt till dig, eller jag menar hej! (Micke, gammal badmintonspelare som tänkte högt)
Kvällens dans: pimplingen samt kirurgdansen
Kvällens dyra pris: en burk cola och en tallrik med strips för 35 spänn. (Jävla Jalla Jalla)
Kvällens veligaste: brudarna som ville och inte ville på efterfest en stor del av kvällen
Kvällens jobbigaste: att promenera hem!!

Vi gick hem från stan. Så. Jäkla. Jobbigt.
Tur som fan att jag hade med mig ett par låga skor. Det hade inte vart skönt att promenera i pumps. ParkenBadet fick och fick nästan inte besök. Jag fegade ur mest och de andra efter halva vägen. hehe..
Vi besegrade fotbollen på vägen hem dessutom. Och så hann jag se soluppgången precis innan jag somnade strax innan fem. Jävligt trött alltså. Måste ta mig en tupplur framför tvn nu tror jag.

Ikväll ska jag och Lisa grilla lax.
Tidigare idag köpte vi baguetter på Lökens och så åkte vi till Sigurtsristningen och lunchade. Asamysigt. Bilder kommer snart på johannsing.bilddagboken.se
Tagna med Lisas sprillans nya kamera.


Måste vila nu.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0