God morgon...

Hade ställt min klockan på 10. Tänkte ligga i sängen och läsa eller glo på tv ett tag innan jag var tvungen att gå upp. Sen när klockan väl ringer så blir jag skitförvånad! Hah. Jag tänker: Shit, klockan kan väl inte vara tio redan! Jag tyckte jag inte hade sovit någonting nästan. Sen somnade jag om, utan en klocka ställd och vaknade vid elva. Bajs.
Så nu hinner jag knappt ligga i sängen och bara läsa eller kolla på tv.
Fast för en bra anledning, och det är ju att Lisa kommer hit. Klockan ett landar hennes tåg och sen drar vi vidare. Grönan, shopping, you name it. Men först: McDonalds!! Är fortfarande sjuk sugen på hamburgare! Vi hade planerat att äta det igår, men det blev inte av, så nu måste jag äta det idag i stället.
Hehe..


Ska läsa lite i alla fall.
Erika har köpt en tre nya Isfolketböcker som är LOVELY! Har läst en och har börjat med den andra. (har inte hunnit läsa mer pga av jobbet, men nu jäklar!)
Smell you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0