Hemma!

Nu är jag hemma igen.
Skönt!
Har haft en supermysig vecka. Både hemma hos mamma och pappa och hos Sofia. Där vi nästan grillade lax (jävla grill) och käkade massor med romsås. Drack ett glas äcklig vin. Och många goda!
Vi har käkat tarre med massor av brudar. Snackade skit som vanligt. Jag och Perku slafsade i oss Cornerhamburgare halv 2 en natt. Eller det var nog jag som slafsade. Sen hade jag en gravidmage. Älskar dom där burgarna! Myste dagen efter.. Film, chips och godis. Och cola. I love it!
Måste handla. Jag har iiingenting hemma! Bara smör och en juice. Och en burk med bubbelvatten :-) Sen har jag en Potter bok som jag inte ens öppnat. Häärliga stunder ska jag ha med den. Har flera gånger nästan fått reda på vilka som dör. Men jag sluter öronen lika fort som en höna bajsar!
Känns som ett flummigt inlägg.
Men det är så skönt att vara hemma igen! Nu måste jag umgås med lite Stockholmare igen. Börjar tappa stilen.. Tyckte faktiskt tunnelbaneperrongen luktade hemma när jag kom dit. Udda jag är....


Kanske ska mysa med lite snask ikväll. Fira lite att jag är hemma ;-)

Kommentarer
Postat av: Soff

Jag får försöka ragga upp någon sovarkompis ;D Snart blir det hemmagjord pizza med hönökaka (hönekaka enligt moi)! Hoppas att blommorna lever och att du får en snaskmysig kväll strump! Looove you <3

2007-07-31 @ 18:28:20
Postat av: Soff

Btw, du glömde din påminnelselapp om sidorna till IKEAkatalogen.. S. 289 och 291 iaf :D Pussas

2007-07-31 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0