Hey ho, let's go!

Har vart dåligt på att uppdatera. Men har vart ledig, myst och jobbat mycket.. Älsklingen åkte till Eskilstuna idag istället för på torsdag. Så jag sitter hemma själv nu. Bu...
Är trött och sliten. Imorgon är det 13 timmars arbete som gäller.. MEN! Det är min sista, sista 13 timmarsdag ever att jobba där! YEAH!
Bästa..


Dagens citat från Jobbet.
Jag står i Vippen och frågar en kille som sitter på en matta:
- Har du gått själv genom huset?
- Vilket hus?
Frågar han då.
Jadu.. jag vet inte.
Vad heter den här attraktionen liksom?!
Pucko.


Sova snart.. Ska bara njuta lite mer av att vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Mäh, nu fick jag reda på att du har en blogg..säg till om jag ska hänvisa den från grönanbloggen, för min är du redan hänvisad till nu! din stolle..

2007-07-17 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0