Jobbet.

Det händer ganska kul saker på jobbet ibland. Eller så kan man ha kul på jobbet i alla fall. Jobbade med Camilla idag. Det var länge sen... Skrattade en hel del där mot slutet. Diverse snuskhistorier och manliga könsorgan berättades. Alltså inget smask-nasty utan mer nasty-nasty. Men whatever, kommer inte skriva om dom här i alla fall.
En stor full (?) råtta traskade förbi oss innan öppning. Den var inte ens rädd för oss. Eller så var den just full. Kristin trodde den hade ätit råttgift och höll på att dö. Men hon såg den aldrig, bara vi.

Dagens flummigaste: clown-brasse-bruden som fuldansar utanför Pop-Expressen. Vad vill hon?
Dagens lukt: Det stinker lera och bajs i början av Djurgården, typ vid Nordiska museet. Det luktar precis som på Hultsfred. Nasty!
Dagens damn: Att jag först missade bussen jag tänkt ta imorse och fick cykla fastän jag inte orkade, och att det sen började regna under dagen så jag absolut inte ville cykla hem, tog bussen och måste ta bussen till jobbet imorgon också för cykeln redan är där (andas djuuupt).
Dagens goda: Min pastasallad med kyckling till lunch (och till lunch imorgon, I guess)
Dagens tönt: Jag. Jag tycker så mycket om mina nya skor att jag ibland bara sätter på mig dom, tar ett varv runt lägenheten för att glänsa.
Dagens kul: Mes-Markus berättar att en kvinna kommit fram till honom i insläppet, sagt att dom var tre stycken som skulle in och att hon så skulle: ge honom sex.
Hahaha!

Blä.
Jag måste rensa underkläder, sätta ihop femton par olika men ändå svarta strumpor, och sen diska. (gråta lite). Tur att det inte är så mycket diska i alla fall.
Men ändå.

En till gråt: Älsklingen är i Eskilstuna på födelsedagsfest hon en kompis! Avis jag är! Vill också... Men snart. Om exakt två veckor (!) imorgon slutar jobbet och en månads sommarlov väntar! Wie!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag får aldrig mer jobba med Johanna :'(

2007-07-09 @ 17:07:38
URL: http://kull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0