Länge sen

Det var ett tag sen jag bloggade. Har vart för mycket ledig och haft mystid med min Älskling. Som åker till Japan på söndag, så jag måste passa på. Han blir ju borta 4 veckor dessutom! :O
Skandal..

Ledigheten tisdag och onsdag var underbar! Bara ensam gostid med min sötnos. Vill inte berätta allt och förstöra charmen.. Men mysigt har det vart.
Och så gjorde vi en till sak.. Men det är det också bara få som vet :-)


"Sexorgie i kärlekstunneln" på Expressenlöpet! :-O
Hahaha! Jag undrar som fan vem det är som filmat och lagt ut.. Pucko i alla fall.


Ska diska snart.
Men nu: bara vara ledig.
Har tre dagar kvar på jobbet. Så jääävla skönt!

Kommentarer
Postat av: Soff

Om den andra saken är den saken som jag tror att det är. Är det det jag tror? :D Huh? Huh? Huh? Har det med något stort och seriöst och som håller två tillsammans länge och som visas med två speciella saker..?? Jag bara spekulerar haha. Men om det är det jag tror, vad roligt! Annars: Jag vill också veta! ;D Puss älsk! Har uppdaterat nu! Du är grymt välkommen! Älskad och saknad <3

2007-07-19 @ 23:26:47
Postat av: Soff

Fy fan vad härligt gumms! :D Vad glad jag blir för eran skull! Grattis måste man väl säga då!! Vi får fira det om några dagar ;D Pussar på älsklingen <3

2007-07-21 @ 00:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0