Ledig, ledig, ledig!

Fan va skönt det är att inte jobba! Hade helst velat att ledigheten inföll på en lördag, söndag, men så är det inte så jag får njuta av de vardagar jag har.
De är ju faktiskt som en lördag söndag för mig. Så idag är det lördagsfest. Och imorgon ska nog jag och Älsklingen dra och spela badminton. Det var så sjukt länge sen! Blir så där sugen ibland..
Undrar vem som är bäst :-) Jag borde nästan, eftersom Älsklingen spelade för så väääldigt länge sen. Och jag slutade ju bara för några år sedan. Men samtidigt så är han bättre tränad nu än vad jag är.. Ska bli en spännande match. Vi har dessutom aldrig spelat mot varandra heller.


Ikväll är det avskedsöl för Camilla. En vän jag inte känt så länge och som ska åka till US and A för ett år! Amagaad.. Så tråkigt för oss..
Men men :-)
Så vi blir nog ett helt gäng från jobbet som ska ut.


Innan det ska jag ner på stan. Handla mat! Det har jag inte gjort på evigheter! Blev sugen på tacos faktiskt. Kanske bra pris på köttfärsen.. Fast jag ska inte gå in i en klädaffär. Behöver spara mina pengar och ska inte handla mer kläder nu. Eller skor..
Även om jag vill.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0