Ledigheten:

Tisdag:
Handlade lite mat och en vinare på stan. Sen satt jag hemma framför tvn och datorn heela dagen till kvällen. Då drog jag iväg och hade en avskedsöl för Camilla som slutat på Jobbet. Vi var på After. Sen på McDonalds. Götti!

Onsdag:
Både jag och Älsklingen var lite bakis så vi låg i sängen till klockan halv 2 ungefär och kollade på en film. Sen lagade vi tacos och tog det mer lugnt. Sen åkte vi iväg och såg en biofilm på kvällen. Oceans 13. Väldigt bra faktiskt.. Sen åkte vi hem, kollade lite på tv, och somnade ganska snabbt. Urtrötta båda två!

Idag jobbar jag 11-17. Så sweet! Nackdelen idag är att Tommy ska ha en gammal vän och hennes kompis sovandes hos oss inatt för dom ska på nån konsert. Så jobbigt med nattgäster.. Phew. Tur att dom kommer ganska sent iaf. Hehe.. :-)
Men nu måste jag surfa vidare om jag ska hinna till alla sidor som jag måste.
Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0