Lyckodag!

Trots att min Älskling åkte iväg för helgen idag har det vart en riktig turdag för mig :-)
Det började med att jag stannade till vid Fältöversten på väg till jobbet för att köpa en macka. Tänker att jag har gott om tid och börjar titta på skor (I love it). Går in på Scorett. Rean är köp två betala för en. Hittar ett par asläckra skor! Som jag lätt skulle kunna betala fullt pris för. Men så hittar jag ett par till, ganska snygga faktiskt. Så dom fick jag ju liksom på köpet. Så jäkla nice..
Sen jobbade jag som vnaligt. Vääldigt seg 6 timmarsdag. Efter jobbet stannade jag kvar med Angie och åkte lite. Anledningen är för onödig och lång att berätta, men vi gjorde det iaf. Jag käkade en korv i närheten av Jetline. Precis vid ett chokladhjul. Skramlar ihop 25 spänn och satsar på numrena 51-55. 55:an vinner!!!
Jag är alltså nu ägare av: ett par skiiitsnygga skor, ett par snygga skor och 2 kilo mjölkchoklad!
Yeah!


Men nu ska jag ta det lugnt. 7 timmars jobb imorgon igen.. Phew.

Kommentarer
Postat av: soff

Grattis till din turdag älsklingen! =)

2007-07-05 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0