Phew..

Phew.. Jag hade helt glömt bort att söka studiemedel för hösten! Som tur är hade jag e-leg så jag slapp till och med att skicka in papper :-) Majgaad.. Jag kommer till och med läsa 60 poäng sammanlagt det här året. 40 är det vanliga liksom.. Humms..


Två oturssaker idag
Älsklingen säger:
- Cykla lugnt idag.
Han har aldrig sagt det tidigare och bara för det kommer det hända något.
Det är fredag den 13:e idag.
Jaiiiiks!
Lika bra att knappa in 11... i mobilen på väg till jobbet liksom. Damn.
Jobb mellan 11 och 18. Sista dagen närmar sig. Dock inte med stormsteg. Tiden går jävligt sakta måste jag säga. Det känns som att jag räknat ner i evigheter. Medans det bara är ca 2 veckor. Bajs.
Får börja se fram emot de små sakerna innan den stora dagen. Till exempel på tisdag och onsdag då jag och Älsklingen ska umgås och hitta på något riktigt mysigt! Letar hotell och sånt häromkring där vi kan sova.. Men har inte hittat nåt bra än. (Bra = billigt och lyxigt). Nerå..

Jag och Perku börjar planera sommaren rejält nu. Hon har fått ledig sina sista arbetsdagar och då ska vi fara iväg någonstans! Om nu min lön blir bättre nästa månad. Hrm.. Tveksamt. Men snart kommer studielånet och en lön samtidigt. Plus semesterersättning. Good money.. (eller nåt).
Får se vart vi hamnar. Kanske i Spanien. Ganska långt från havet, iofs.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0