Ta fram mobilen!

Vem ringde du till senast?
Hällby (mamma och pappa alltså)

Vem ringde senast dig?
Hällby

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Yes, det blir bra! Puss
(Från Perku)

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Sofia! (angående ett systembolagetbesök)

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Hehe, mmm, den står i badrummet :)
(till Perku som glömt sitt vax hos Sofia)

Har du några utkast?
Jag har inte ens en sånt val

Vad är ditt rekord i snake?
245 (jag tror jag har spelat en gång, pinsamt annars)

Vem är först på obesvarade samtal?
Jag har ingen sån heller!

Vem är först i telefonboken?
Anders Grönan

Hur många skickade sms har du totalt?
2362 (HJÄLP!!!)

Så kan man fördriva nån minut...
Do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0