Utgång!

Ikväll är det fest och utgång som gäller i lilla Eskilstuna. Det är min älsklingsälskade kusin som drar med mig med sina kompisar. Har inhandlat lite cider och väntar mig en ganska lugn och billig (?) kväll. Ut innan tio eller? haha!
Vi ska ju ut på lördag också faktiskt. Måste minska på mitt alkoholkdrickande efter sommaren. Har alldeles för mycket fester och trevligheter inplanerade (och blivande planerande.. hmm). Tänkte först ta bilen, men Fia snackade mig ur det. Haha!
Sötnosen..


Älsklingen har mejlat. Han mår bra i alla fall.
Skönt de :-)


Nu: smink!

(ps, jag ägde lillasyster Lisa på äventyrsgolf idag. Hon ägde mig i glassätning på Slagstaglass)
URK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0