6 juni

I dag är det Sveriges Nationaldag. Dagen efter Perkus student. Yeah!
Grattis syster.

Utdrag från telefonsamtal med Älsklingen:
Jag: Ska du inte till Skansen idag då, och fira nationaldagen?
Kärlek: Jaha! (glödlampa tänds). Så det är den dagen idag! Jag tittade på klockan imorse och tänkte att jag kände igen datumet. Men så tänkte jag 0606 ser ju ganska coolt ut, det är väl därför.
Jag: Men hade du tänkt efter ett tag hade du nog kommit på...
Kärlek: Nej, jag tror inte det.


Han är så underbar!


Ikväll ska jag på bio med syster och kusin. Vi ska se Pirates.
Innan ska vi äta på Corner.
Hoppas som fan dom har öppet idag!
Nu: sol
Sen: dusch
Sen: åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0