Disk...

Jag måste diska. Pina! Pina! Pina! Jag drar ut på det så länge som möjligt.. Handlade en ny bok idag: Stärnstegen. tror jag den hette. Får unna mig lite tid att läsa den efter att disken är ren... Sen måste jag göra iordning pizzadegen också. Och jag glömde köpa hem krossade tomater till fyllningen, så jag får göra egen :-) Hoppas det blir lika gott, men det tror jag fkt...


Handlade hem mousserande vin till midsommar. Har var sugen på det.. Känns lite frächt liksom. Och en cider. Inget festande direkt för mig alltså. Börjar ju jobba kl 12 dagen efter.
Vet dock fortfarande inte vart vi ska vara. Peppe, hennes syster och nån kompis till dom, och så jag, kanske Daniella, kanske hennes pojkvän. Kanske, kanske, hela tiden! Erica sviker oss och åker till Gotland. Illa, illa.. Men vi ska äta grillad lax, färskpotatis, prinskorvar (som Peppe önskade), och sånt gott! Sen spela krocket. (stavning?). Crocket, crockert? haha, ingen ser rätt ut. Säg vilken som stämmer!
I alla fall.
Vi kan vara här hos mig. Men grillen lär bli paxad under dagen, tillsammans med borden. Och då måste vi sitta inne.. Inte lika mysigt. Sen kan vi va hemma hos Peppe. Nackdel: hon bor i Märsta. Typ närmare Uppsala än Stockholm. Haha! Och tågen går inte så sent hem.. Iofs ingen problem för mig som ändå ska hem tidigt.

Wah. Nu måste jag sluta dra ut på hemskheten, och börja diska.
På med tvn samtidigt. What's on?

Kommentarer
Postat av: pickaboo

myyslåt, helt klart! tankade den nyss.. =) vet du! jag kommer på onsdag! :D Ha en underbar midsommar älskad

2007-06-20 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0