En dag till

Min födelsedag
Vaknade väldigt bakis eftersom vi haft fest kvällen innan. Cyklade till jobbet. Satt i Hattunneln igen. (måste snacka med dom idag). Slutade tidigare: kl 17:10. Gick omkring på området. Köpte en sockervadd. Älsklingen kom strax efter 18. Då käkade vi på en restaurang i närheten. Maten var dyr, men sådär. Ganska fettigt och slafsigt. Plus att jag brände hela munnen på ett strips. Ao..
Sen gick vi in på Grönan. Åkte Vilda musen och Kvasten. Sen gick vi in på teatern och såg Stockholm Live Comedyclub. David Batra var bäst - som vanligt.
Sen cyklade vi hem och sov.
Slut!


7 timmars jobb idag. Hade jag vart i Huset hade det vart okej.. Men nu sitter jag i tunneln och får rast typ först och då blir dagen så lång!! I hate it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0