En grillning avklarad

Igår grillade jag hemma hos Sofia.
Jag, Perku, Sofia, Bella, Patten, Linn och Anna.
Vi cyklade dit.
Tokigt varmt.
Sen cyklade vi hem.
Lite smålulliga. Men inte så mycket..
Somnade skönt.
Vaknade kl 5 av att lampan är tänd och på min mage ligger en väldigt gammal Aftonbladet Söndag.
(som jag läst altlså)

Om en kvart ska jag gå till bussen.
Ska handla lite saker med mamma och Erika på stan.
Dels något till Malin som går ut imorgon.

Tommy ringde mig nyss.
Tokstressad.
Han hade vaknat sent och har tenta senare idag som han ville sista-minuten-plugga till.
Don't.
Håller tummen för honom.
Men inte bokstavligt, för då går det oftast dåligt. I alla fall för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0