Erika är knäpp

Ringde Erika som är i Hultsfred och har det trevligt.
Se la vi på.
Sen ringer hon igen. Betydligt fullare än förra gången. Frågade om jag kände nån Olof på jobbet: icke.
- Vänta, säger hon.
- Blöblö, från luren.
Whatafack!
Hon låter mig snacka med nån jävla full skåning!
1. Nån som är full är inte kul att snacka med, speciellt inte när man själv inte är det samt när man är trött och irriterad.
2. Han är från skåne. Där hör man knappt i vanliga fall vad dom säger.
3. Han kallar sig Jack Daniels. (nörd)
- Blajblöbjischlubn
(översättning: jag tycker du ska ta ledig från jobbet och komma hit)
Yeah right, som att du bryr dig.
- Nja, säger jag då. (please, go away, ge bort luren till Erika igen, tänker jag)
- Blidhwirnv sgiehfnsfie
(översättning: Jo, men du måste komma hit)
Sen fortsätter samma sak i några minuter. Orka prata med!!!! Tack skitErika.
Erika får luren igen.
- Men schysst att låta mig snacka med en full skåning, säger jag.
- Mäh (typiskt Erika-uttryck), blir du inte glad att jag ringer, ska jag lägga på?
Men dryyyg unge!
- Nä, men seriöst, varför ska jag behöva snacka med honom, jag lär ju inte göra festen roligare liksom, svarar jag.
- Mäh, guud, va tråkig du är.

Ibland blir jag trött på hennes attityd. Kanske min egen också, men idag orkade jag inte. Varken Erika eller skåningen blir lyckligare över att jag snackar i telefonen. Förstå tack.
Mobiler borde absolut få alkohollås.
Tänk vad gladare alla vore då.
:-)


Erika, när du läser det här: du är en poop ibland.


Ikväll ska jag laga pasta med kycklingsås. Är skithungrig. Trött. Irriterad. Främst irriterad på SSSB. Flytta inte till dom om du inte måste... Vill härifrån. Synd på ett så bra läge.
Aja.
Får se vad som händer.


Tv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan =(

2007-06-17 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0