Favorit

Köpte hem en burk med skagenröra igår.
Den är smaskens på alla mackor! Nu är den nästan slut.. Räcker nog till en macka imorgon till frukost. Sen ska jag handla hem en ny. Så kommer jag fortsätta tills jag förätit mig på den. Efter det kommer det ta ett tag innan skagenröra hamnar på min macka igen.
Mwehehehe.


Nu ska jag lägga mig i sängen och dumläsa en blaska. Köpte Solo idag bara för att. (det fanns ingen annan dumtidning). Fick med en ljusblå bikini på köpet. Sweet tänkte jag. Nåt att sola i liksom. Provade glatt. Kollade spegeln. Amagad! Den täcker knappt tuttarna, är väldigt tunn och konstig.
Kastas bort.


Dricker mycket kolsyrat vatten. Sen både jag och Älsklingen har cyklar att åka och handla med kan vi köpa lite tyngre saker, till exempel vatten. Kostar en tio för Ramlösa med smak på Prisextra. Awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0