Fredag morgon

Himlen utanför är blå. Men det blåser ganska mycket. Igår blåste det tydligen så mycket så tre stycken fastnade i Vilda musen på jobbet. Tidningarna gottade sig ganska rejält såg jag när jag gick in på deras hemsidor, för en nyhetsuppdatering. Jag jobbade inte, såg inte tumultet. Eller vad man nu ska kalla det.. Stackars henne som började frysa iaf. Måste vart riktigt kallt...


Efter jobbet idag ska några brudar ses. Alltså som också jobba där :-) Vi ska käka nåt, kanske ta en öl. Fast vi börjar alla jobba kl 12 imorgon igen så det ska bli en lugn kväll.

Jaiks! Har lite mer bråttom än jag trodde! Damn...


Grattis till oss på våran dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0