Fynd!

Gjorde massor med härliga fynd idag! Var inne på H&M först, men där fanns typ inget som jag letade efter. Gick till Indiska och hittade en kokbokshållare för 5 kr och ett grönt stort fat med bubblor i för 25 kr. I precis samma gröna färg som den breda vas jag har på bordet! Idag kommer jag nog servera kakorna på fatet.
Sen var jag tvungen att köpa ett paraply på HM och schampoo på rea.
Efter det gick jag till Yves Rocher och köpte parfymen jag ville ha. För halva priset! 180 spänn kostade den nu! Wie! Och den luktar så gott! Mycket bättre än min förra...
Jag handlade även ett två-pack rosa matlådor på Åhléns för 20 pengar.
Sen fortsatte jag till Hemköp. Handlade hem massor med godsaker som kakor och frukt till tårtan. Och en miniros som är så söt :-)
Kom hem kl 12. Ganska lagom ;-)

Nu ska jag börja med tårtan. Typ göra vanlijkrämen eller nåt. Skitstoppet är inte lagat! Så jag kan inte diska än.. Men ska städa toaletten och så strax.. Roligast ska bli att dekorera mitt underverk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0