Hummm

Vet inte hur jag känner mig. Är nog mest hungrig. Hade sovit konstigt med nacken. Aj.
Partade med mina brudar igår. Eller vi gick till Systemet och handlade med oss cider. Gick till Sandys vid Humlegården. Som btw hade uuuusel service. Don't go there! Köpte med oss mackor och sallad. Käkade och drack cider i parken. Sen blev vi väldigt kissnödiga och sugna på att dra vidare. Inträden typ överallt och vi ville ju bara kissa mest :-) Kissade på Donken. Drog till Carmen och drack två öl. Sen åkte jag hem. Snackade som fan med Kärleken. Han var nog mest trött. Hehe.
Somnade med tvn på.
Vaknade trött imorse.
Ska strax åka och köpa två cheese innan jobbet. Bästa dagen efter-maten.
Ha en trevlig dag!
Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0