Igår och idag

Jag tog den blå klänningen. Tillsammans med mina svarta leggings. Som btw är alldeles för låga i midjan. De åker ner på halva rumpan om jag sitter ner och reser mig upp. Not good. Måste köpa nya, typ strumpbyxor fast leggings.
Jobbade min fem timmar. Gick asafort.
Stannade kvar på jobbet tillsammans med Angie och några till.
Hann åka radiobilarna och gå i Lustiga på två timmar ungefär.
Smockat med folk... tråk!
Älsklingen kom halv åtta.
Tittade lite på Sommarkrysset. Främst på Sahara Hotnights och Arvingarna :-)
Sen åkte vi lite karuseller.
Först: Blå tåget. Don't ask me why. Eftersom jag blundar i stort sätt hela vägen runt. Varje gång!
Sen åkte vi Jetline (stora berg och dalbanan). Tommy började må lite dåligt sen..
Käkade en kebab med bröd. Den röda såsen var Inte god!
Sen gick vi en gång i Lustiga. Charlie förstod inte vad jag gjorde där en gång till... hehe
Efter det åkte vi Kärlekstunneln. Utan att skjuta på faktiskt.
Sen ställde vi oss i den långa kön till Kvasten. Nästan så vi inte hann åka den innan de började stänga. Men vi hann. Tommy tyckte den var kul.. Den går snabbare än vad man tror när man ser den från marken.
Klockan var halv elva ungefär när vi gick/cyklade/blev skjutsad hem.


Börjar jobba kl 10.
Ska nog cykla till jobbet idag. Måste bara sänka sadeln och höja styret lite. Man kan ju inte ligga ner oh cykla heller! :-O


Byee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0