Jag är sviken

Imorgon är det midsommar.. Och vad ska jag göra? Jo, äta min egna lax, färskpotatis och sås och dricka mitt mousserande vin. Hemma själv. I min soffa.
Peppe som jag skulle vart med sviker mig för en annan fest... Erica åker till Gotland för att toffla. Tommy drar och festa med Etuna-gänget, som jag vill hänga med, men kan inte pga av jobbet som jag måste till på lördag kl 12. Daniella vet jag inte.. Orkar inte ens fråga.
Skrev till Susanne och frågade vad och om hon ville hit. Fast hon har kanske inte planerat för fest och inte har något att dricka.. och tyvärr har jag bara en vinare. :-/

Men får se hur dagen blir.. Kanske ändrar genom att köpa hem en pizza istället. Beror på hur lat jag är =) Iofs behöver jag typ bar akoka potatis med den andra rätten.
Fy vad jag blajar ibland. hehe..

Ska iaf ner på stan imorgon och handla. En parfym och lite kläder kanske.. Rean har ju börjat! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0