Natt

AVIS! perku.bilddagboken.se
Se och bli lika avundsjuk som mig..
Hade velat vara där med dom. Jobbat, festat, kollat in band... och sånt kul. Men jag satt fast på Jobbet. SKIT! Fan va kul ni måste haft... Nästa år. Lova mig..


Fick sluta tidigare på jobbet idag. Jag vill tacka min teamchef/er som gjorde det möjligt. Tillsammans med kära medarbetare som också gjorde det möjligt. Speciellt Susanne, som är min babe.
Lagom med folk idag iaf.
I love it.
Tack Camilla för att vi jobbade idag. Och spekulerade i Huset-Kärleksaffärer. Wie! It's something, we know it!


Tisdag: Ledig tillsammans med Kärlek
Onsdag: Ledig själv (slappa)
Torsdag: Jobb 12-20 OCH lön!! Amagad, va skönt!
Fredag: Midsommarafton: ledig... sweet!
Lördag: jobb
Söndag: jobb
Måndag: jobb
Tisdag: ledig
Onsdag: ledig och familjen kommer hit, äter middag och firar mig
Torsdag: jobb
Fredag: MIN FÖDELSEDAG!!! :-) Grattis mig. Stockholm Live på Grönans teater med Kärleken. Best! :-)
Resten av tiden: whatever!



Kärleken ligger redan och sover. Jag var inte så trött. Borde kanske sova nu,,, Kanske. Ska bara läsa lite tidning först.
Baaj

Kommentarer
Postat av: soff

Älskling, jag lovar dig 1000 gånger: Hultsfred 2008! <3

2007-06-19 @ 02:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0