Planer

Jag har mycket planerat för den närmaste tiden. Plus att jag jobbar fem dagar i veckan.. Men typ bara 20 arbetsdagar kvar! Niiiice!
Ikväll är det pubkväll på jobbet. Kommer dock ta det lite lugn eftersom jag börjar jobba kl 12 imorgon. Kommer inte dra vidare ut iaf.
Imorgon är det jobb mellan 12 och 23. Askämpigt..
På tisdag ska jag nog åka till Kålmorden med några från Grönan.. Sen på onsdag måste jag städa och baka hela dagen eftersom familjen kommer och firar mig på kvällen. Godaste chokladtårtan hoppas jag.. Yummie! På fredag så fyller jag år. Hoppas det finns biljetter kvar för då ska jag och Älsklingen till Grönans teater och se Stockholm Live.
Sen på tisdagen efter min födelsedag ska jag hem till Eskilstuna. Familjen minus Erika åker på semester. Erika ska ha grillfest. Jag ska grilla och festa jag med :-)
Det är väl ungefär mina närmaste veckor. Hoppas på bra väder dessutom. Är väl dags nu... Tänkte trotsa molnen utanför och ha kjol för en gång skull. Pilutta!


Skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0