Regn?!

Vaknade några gånger under natten. Fint, molnfritt. Sen imorse när jag tittade igen, då regnade det! Massor, och utan en blå-himmel-glimt! :-O
Bra för min jobb-dag, iofs. Dåligt för min cykel, som antagligen får vänta hemma idag. (suck)

12 dagar till min födelsedag.
5 dagar till midsommar. Då jag faktiskt är ledig! Wie! Snackade med Peppe om dagen igår, men inget är direkt planerat än. Får se vad som händer.. Erica är i Italien så vi ska vänta tills hon kommer hem med att bestämma. Typ på tisdag.
Typ 24 arbetsdagar kvar innan semestern!
Damn, tiden går snabbt...


Nu ska jag duscha. Varmt och halvlänge. Gick upp en kvart tidigare än planerat och har därför en kvart tillgodo någonstans.. Hehe.
Till duschen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0