Shoppning och fotboll?

Orka skriva centrerat längre...


Idag är jag ledig! Ledig, ledig, ledig! Och såklart är det molnigt ute. Typiskt. Kunde det inte vart det igår istället.. Sucka! Men men. Då kanske jag inte rinner iväg på  grund av svettning. Typ.
Ska iväg mot stan och närmare bestämt Götgatan. Ska besöka Monki som har öppnat en ny butik där. Eller ny och ny kanske den inte är... Det är bara jag som är sen (och pank).
Behöver sommarlinnen och tees. Billiga gärna. Har hört rykten att det ska vara ganska billigt där. Annars går jag tvärs över gatan till H&M. Lite tråkigare, men billigt.


Ikväll ska jag och Kärleken på fotboll. Vi ska se Djurgården spela mot Göteborg på Stadion. Vi hejar inte på något av lagen. Sen diskuterade vi vilken vi skulle heja på för dagen och matchen och kom fram till att det borde bli Djurgården eftersom vi bor i Stockholm och inte Göteborg. Även om Djurgården inte är några favoriter enligt oss.
Men så såg jag på Aftonbladets vädersite att det ska regna ikväll. Iofs: hur pålitlig är Aftonbladet? Men ändå: risken finns. Har bara ett paraply hemma. Ingen regnjacka eller liknande. Sitter nog inte under tak heller. Kan man byta plats tror du?
Aja.
Får se ikväll hur det blir.


Skönt att ändå inte sova bort hela dagen. Vaknade för en timme sen kanske. Har bara setat framför datorn hittills. Men då är det liksom avklarat sen.


I dag åker Perku till Hultsfred tillsammans med Sofia och hennes kompis. Fan va kul dom ska ha! Iofs ska dom jobba nästan ett helt dygn från och med inatt. Men ändå! Sen är dom ju lediga. Sweet...
Ska ringa och säga vart hon ska gå för att äta kycklingkebaben. Nästan mitt bästa minne därifrån...
Haha! Typiskt mig att minnas mat...


Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0