Skitstoppet, snart dött!

Vafan! Det här är min andra lediga dag. Igår gick jag upp tidigt för att åka till Kolmården. Idag måste jag gå upp tidigt för att anmäla mitt skitstopp i vasken. Och jag vågar inte somna om eftersom dom kan komma typ när som helst och laga det! Damnit!
Men jag var där för ungefär en kvart sen. Och så snabba är dom nog inte, så jag ska skynda mig in i duschen innan dom kommer.
Då kan jag sminka mig och fixa håret och sådär istället för att bara titta på :-)

Massor att göra idag! Bland annat ska jag köpa en parfym, kanske några kläder, mat, ingredienser till tårtan, blommor (så mamma inte kan klaga på dom jag redan har). Mwehehehe..
Sen ska jag städa och diska (om vasken är klar) när jag kommer hem.

Undrar om dom har rea på Monki...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0