Sol, och jobb...

Vaknade i soluppgången. Typ nu när den nu är: kl 3?
Log.
Vaknade halv 9 - utvilad. Sweet
Gick upp, kollade vädret på tv och internet - lovande (dock dåligt: mycket gäster på Jobbet)
Duschade: rakade benen, peelade kroppen, peelade fejan
Smörjde sen in mig i sån där hudkräm med BUS-effekt (brun utan sol) Busigt va? =)
Räknar med att kunna ha kjol idag. Till och från Jobbet alltså.
Eller minst ett par legging och en klänning kanske.
Får se.

Mina tjejer snackar om att åka utomlands typ snart. Dom måste ju vänta på mig! :-O
Om jag vann en miljon..... då!


Perku tar snart studenten. På tisdag.
Sweet!


Nu har bus-krämen torkat. Ska prova kläder. Kjolar och klänningar! Wie!

kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0