Tisdag kväll

Har vart ledig idag. Och har inte hunnit/orkat blogga tidigare. Men nu tog jag mig lite tid..
Har sett asabra filmer på två dagar:
Garden State med Zach Braff (han i Scrubs. Han har regisserat och spelat huvudroll). Vääldigt fin och bra film. Lät mig dessutom höra ett mycket bra band: The Shins (speciellt låten New Slang, eller nåt) Lyssna!
Hot Fuzz. Handlade om en polis som kom till en by. Rolig, ibland :-) Annorlunda humor.. men sevärd.

Är ledig imorgon också. Planerna för dagen är: slappa!
Och handla hem Midsommardricka och att göra pizza.
Yummie!

Kärleken var också ledig idag. Så vi cyklade runt Djurgården. Solade nästan. Låg på min jacka i gräset, mellan Kanadagäss-bajs och snus, i 3 och en halv minut!
Sen tröttnade jag och vi cyklade vidare.
- Jag svettas ur varje por, sa jag.
Och gjorde verkligen det.
Jäkla sol.
Sen tog vi bussen till stan. Kö på Valhallavägen. Åkte cirka 20 meter på 10 minuter. Sant! Promenerade till gågatan. Velade om vad vi skulle äta. Hamburgare eller grillad kyckling med bärnäsås och kulisar (vet om stavningen)
Det blev kyckling.
Billigt och gott.

Måste slappa lite mer nu. Framför tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0