Urk..

Igår var det pubkväll. Min tankte var att INTE åka vidare utan cykla hem när alla andra gjorde det.. Men hur lätt är det när alla tjatar på mig att jag måste följa med. Och eftersom klockan "inte var så mycket", kunde jag ju följa med en lite stund.. En liten bara. Yeah right...
Hamnade först på Skeppsbar. Men alla andra hade dragit till After, så vi gick dit istället. Massor med folk! Sitter och snackar med några vänner, kissar, snackar lite till och helt plötsligt är jag väldigt full (även om jag bara köpte en öl på After), och klockan är nästan 1. Ringer Tommy. Säger att jag ska kolla tunnelbanan. Han gör det på internet och det går inte, suprise! Tar ut pengar och tar en taxi hem. Lyx..
Duschar en kall dusch. Why? Hahaha.. Sveper massor med vatten! Somnar.. Vaknar, går på toa och dricker mer vatten. Ska somna om. Älsklingen har redan gått upp och jag frågar vad klockan är:
- Nio...
Damn. Det betyder att jag lika gärna kan vara uppe fastän jag borde sova typ fem timmar till.. Nyktra till lite mera.
Den närmaste planen mot att bekämpa en kommande bakfylla är att dricka mer vatten, ta en Ipren om jag får ont i huvudet, och att äta cheese på Donken. (hatar det smeknamnet).

Det är SÅ roligt att läsa SMS dagen efter.. Haha! Jag och Camilla satt mitt emot varandra men skickade sms iaf.. Hehe.

Hoppas min cykel inte är stulen.. Tog ju inte med mig den vidare. Please, please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0