Dagen efter

Hahahaha!
Så kan det gå om man ska skriva blogginlägg mitt i natten när man är ganska dragen. En kärleksfull förklaring till mina systrar blev lixom tvärtom då jag skriver: den som är dum som dom är död. hahahaha! Det var ju verkligen inte så jag menade. Utan den som är dum MOT dom är död.
Hehe.
Ganska kul sak att skriva iaf.
Hoppas ni hade lika roligt åt den lilla kommentaren som jag hade nu när jag åter nykter läste inlägget.
Mår helt okej. Lite bakis men det borde jag vara oxå :)
Somnade ju ganska sent så är lite trött. Whatever..

Gårkvällen var bättre än vad det verkade i förra inlägget. Även om det inte var så mkt festande. Men YES för att The Ark vann festivalen. Finally är jag stolt över ett bidrag vi skickar även om dom inte vinner...

Nu ska jag kolla på täve.

God dag

Kommentarer
Postat av: eriko

haha lilla loppa! och lilla alkis! men mys igen på dig! =) looove

2007-03-12 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0