Drink, dans och däcka

Idag är det fest och antagligen utgång till Debaser. (Debajser, fniss). Usch, vilken dåligt humor jag har. Hahaha!

Men otroligt. Klockan är kvart i 8. Jag har vart uppe sen halv. Fy fan! Varför kan jag inte sova? Iofs somnade jag vid tio igår, haha, men iaf. Damn... Kommer va astrött ikväll. Cidern kommer ha en motsatt verkan. Alltså jag kommer somna snarare än att bli pigg. hehe... Men jag ska lägga mig i sängen igen, när jag internetat mig klart. Klämma ihop ögonen och somna.. hoppas.

Fel par åkte ut från Let's Dance! Det var ju Martin som skulle åka. Suck... men men så kan det gå. (när Sverige röstar)


God natt.
(håll tummen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0