En vanlig dag

Pastiller

Jag är en buzzador. Idag fick jag mitt första paket. En hel hög med pastiller från Extra. Det är som Läkerol fast i ett annan märke. Plus att det tydligen ska vara bra för tänderna. Men inte som halstablett ändå... Ungefär som en tablettask för vuxna kan man säga.
Har smaskat några stycken redan. (men har laxerande verkan, så jag får inte äta för många, haha). Lakritsen och Dragonfruit är godast. Schysstaste namnet! Tranbär heter dom på svenska...


Har vart i skolan idag. Då hade vi genomgång av etikartiklarna. Blir alltid lika arg på mig själv. För jag tänker att det här kommer säkert kommenteras och sen struntar jag i att ändra iaf. Sen när vi går igenom så säger läraren precis det man tänkt att han skulle. Sucka på mig själv!
Men men. Ska ändra lite och så..


Imorgon är jag ledig. Jag avslutade kursen idag så imorgon är jag helt fri från skolan! Sköönt! Undrar vad jag ska hitta på då. Gå ut och gå antagligen. Hmm.. Tommy är nog i skolan iaf. Tråk :-)


Sen hade vi tjejer i klassen tänkt ha middag på lördag. Och så gå på casionot här i Stockholm. Men får se om det blir så.. Möjligen, möjligen inte. Men Tommy ska hem till Eskilstuna på lördageftermiddagen så jag hittar gärna på någonting spännande på lördag iaf. Även om vi inte spelar bort våra pengar.


Ska sätta mig vid tvn nu. Men ett bautastort glas med vatten!
Pastillerna gör dig lite törstig oxå
Tjing!

Kommentarer
Postat av: anna wintour

*
*
vill du bli statist? just nu söker man massor. jag har anmält mig info finns på min blogg om du är intresserad.
*
*
*
*

2007-03-29 @ 15:20:33
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0