Fredag..

Löningsdag. Lön som jag en dag ska betala tillbaka. Fy fan..
Men men. Jag är tacksam för varje krona :) Och det är superskönt att betala alla räkningar direkt på morgonen så man slipper se hur mycket (lite) pengar man har från början. Det jag menar är att man inte hinner sakna dom. hehe.. Ibland skriver jag lite klurigt. Men det är skönt att skriva talspråkligt så här. Mot det strikta jag skriver i skolan (och nu på fritiden).
Jag somnade i soffan igår. Det var skönt... Sen var jag tvungen att gå upp iaf. Blä. hehe. Jag somnade ganska tidigt oxå. Kanske runt halv elva. Sen imorse vaknade jag och trodde absolut att klockan skulle ringa tidigt på morgonen. Fastän den var ställd på 9:00. Knäppt. Men så varje gång jag vaknade till så oroade jag mig för att klockan skulle ringa. Sen när jag kom på att den inte skulle ringa tidigt började jag noja mig för att jag sovit för längre. Jag var helt enkelt för pigg! Reste mig upp. Klockan var sju. Och jag var tokpigg. Försökte somna om. Men jag låg bara och tänkte på den äckligaste saker jag någonsin sett. Har fortfarande bilen inpräntad i huvudet. (kräks)
buzz.bazooka hade länkat till en bild på en man som hade en sjukdom som gjorde att det växte naglar istället för hud på hans händer. Alltså dom växte uppåt! Inte som ett lager.... Åh, fy fan. Så jäkla oansvarigt att lägga ut en sån länk. Jag kommer må dåligt resten av livet pga bilden.... Kolla in på den! Bli inte nyfiken. Det är inte värt det. Jag ångrar mig.

Jaha.
Klockan är 08:08. Om 50 minuter skulle jag gå upp. Vad ska jag göra lixom? Ta en timmes lång dusch? haha!
Så jag sitter här istället. Well... Älsklingen sover. Han gick och la sig tre inatt minns jag nog att han sa. (för jag vaknade till). Smart kille. Tur för honom att han inte har skola idag, han heller. :)


Nu kom jag på.
Jag ska nog läsa skolboken tills klockan blir nio. Har mer än hälften kvar sörru. Inte bra, inte bra.. Men jag ska nog fixa den :)

Trevlig dag!
Önskar min riktig shoppinlycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0