(gäsp)

Klockan 8 gick jag upp ur sängen. Why?! Nu sitter jag bara och gäspar hela tiden. Jag fick nog nåt ryck typ: nu ska jag verkligen ta vara på dagen. Men vad gör man halv nio en morgon? Ligger i sängen och kollar på tv eller nåt liknande. Jag hade ju inte direkt tänkt gå ut och springa nu. Värmen har nog knappt kommit över noll ännu. Solen måste ju värma på lite innan jag kan ta mig ut. Så vad ska jag göra till dess? Jag kan inte duscha, för det måste jag då göra igen efter att jag vart ute. Frukost känns lite overkill eftersom jag inte är hungrig än, och om jag äter nu kommer jag bli hungrig lång innan lunchdags igen... Så jag tror att jag lägger mig i sängen igen. Sätter på tv. Det finns alltid nåt tråk att se. Till exempel Nyhetsmorgon på fyran.


Jag kliver nog upp när min mage börjar kurra. Sen äter jag frukost och tar tag i dagen. Ska göra massor med saker innan fyra. T ex diska, bädda, städa, packa, ringa och gå ut en stund.
Sådeså...


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0