God morgon sol

Min mage känns tom. Det brukar den inte göra när jag nyss vaknat. Iofs har jag vart vaken ett tag, men i alla fall. Ska nog firra lite frulle.
Dagen har jag inte planerat. Jag får se vad som händer helt enkelt. En sak är säkert, och det är att jag inte kommer sitta inne hela dagen iaf. Ska nog ta mig ut på en promenad iaf. Att gå in till stan är en idé. Lagom långt. Tar kanske en timme... Kanske lite mindre om jag väljer precis rätt väg genom Östermalm plus att jag ökar på mina steg litegrann.

Ikväll ska vi bara mysa (precis som dom andra kvällarna). Men Tommy ska först iväg på ett möte med jobbet, till klockan 19. Sen kommer han förhoppningsvis hem och tittar på finalen av Let's Dance med mig. Tobbe måste vinna! Men bara för att han är populärast nu så kommer han förlora. Det slår jag vad om. Nästan...


Men usch, nu är jag riktigt hungrig. Måste ha en macka!
See ya, don't wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0