God morgon

Hade en ganska kul kväll igår. Här hemma hade vi det väldans trevlig. Sen fick vi för oss att gå ut iaf. Men att vi bara skulle sitta på nån pub och snacka. Hamnade, ganska sent på kvällen, på nåt ställe som vi inte visste va det var. Men så spelade dom bara rockmusik. Sån där dålig rockmusik. Och det var aspackat med folk. Vi tog en cider och sen gick vi till McDonalds ist. Gött som tusan!
Fick såklart vänta 20 minuter på tunnelbanan oxå. Sen hakade jag på nån kille som skulle åt samma håll, till samma hus alltså, dom jag. Alltså jag snackade inte med honom men höll mig nära. Han såg inte farlig ut. :) Så jag klarade mig hem helt oskadd.

Tommy ringde och väckte mig kvart i tio. Sov så gott då.. Kan inte somna om nu iaf. Skönt att jag inte är bakis. Bara väldans törstig, men det blir jag av vin. Undrar varför...

Tjejerna lämnade två chipspåsar, en halv ostbollspåse och en hel läsk efter sig. Lunch idag eller? haha!
Men seriöst, orka äta upp allt. hehehe

Ska slänga mig i sängen igen. Sköönt...


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0