Hej solen!

Ama-ama-amagaaad! Mina fötter gör så ont! Jag och Älsklingen var nyss ute och promenerade i tre timmar!!!! Vi gick från Nybroplan, längst Strandvägen, köpte en glass vid Djurgårdsbron. Sen skulle vi gå till "Slottet" på Djurgården. Gick och gick och gick! Kom ju aldrig fram! Sen hamnade vi längst bort på udden. Sjukt långt bort alltså. Där låg Slottet. Hehe. Det var stort, men vad var det egentligen? Ett hus bara... aja. Sen gick vi längst andra sidan vattnet tillbaka. Vid Kaknäs tog vi bussen till Djurgårdsbron. Sen gick vi förbi Karlaplan och hem igen... PHEW! Det var långt alltså. Mina fötter ömmar nu. Undrar hur långt vi gick egentligen? Över en mil iaf. Lätt!


Imorgon är jag helt ledig. Nästan. Ska bara göra ett skolarbete snabbt.. Lätt som en plätt.

Ikväll är det bara tvn som gäller. Pust... :)


God kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0