Helg!

Jag kan faktiskt skriva helg, för imorgon är jag ledig. Helt, helt ledig! Fan va skööönt.

Idag har jag vart olaglig, många gånger. Anledning: månadskortet till t-banan tog slut igår. Köpa nytt idag. Fick kortet och gick till spärrarna. Lyste rött, flera gånger. Jag får passera genom den manuella spärren iaf. Brottom till skolan. Ser på kortet att det är utskrivet för imorgon! Så det funkar inte idag.. Men jag ville ju inte köpa biljetter för hela dagen lixom. Fram och tillbaka till skolan. Så jag visar kortet för personalen som sitter där. Ingen säger nåt. Skönt.. Inte kontrollant. Skönt. För då hade jag fått böta. Puckade pressbyrånanställd.


Jag har sett Harry Potters snopp.
Underligt.

Kärlek

Sötisbild från i lördags.

Håller på att göra lax nu. Eller laxen är i ugnen och potatisen kokar. Skönt.. Är så jääkla hungrig!

Kan inte njuta nog av att vara helt ledig imorgon. (njuta, njuta, njuta)...



Ha en väldigt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0